-Cele działania-

Celem działania UTW w Kołobrzegu  jest nawiązywanie do tradycji uniwersytetów powszechnych, które propagują wśród ludzi wiedzę z różnych dziedzin niezależnie od ich poziomu wykształcenia i statusu zawodowego ... STATUT.

Kontakt

Wycieczka Anglia - Szkocja

W miesiącu lipcu 2017 jechaliśmy z Francji do Wielkiej Brytanii euro tunelem pod Cieśniną Kaletańską. Byliśmy w Londynie gdzie , zwiedziliśmy lub widzieliśmy: miejsce koronacji monarchów angielskich, zmiana warty przed pałacem Buckingham, Big Ben, siedziba parlamentu, Plac Trafalgar Squer, National Galery, British Muzeum, Twierdza Tower, Katedra św. Pawła, Londyńskie City.

Poruszaliśmy się Londyńskim Metrem z automatycznym sterowaniem pociągiem. Nastepnie Nottingham - pomnik Robin Hooda, zamek i najstarszy pub w Anglii z XII w. Oxford najstarszy uniwersytet w krajach anglosaskich. Windsor - rezydencja królów angielskich, zwiedzanie zamku i komnat królewskich.

Szkocja Glasgow, Edynburg- zamek na wulkanie, katedra św. Idziego ,pałac Holyrood zwiedzanie fabryki whisky, degustacja no i zakupy. Szukaliśmy również potwora w Loch Ness. Wrażenia niezapomniane urokliwe góry szkockie, dzikie i romantyczne. Wracaliśmy do kraju promem.

Odwiedza nas 4 gości oraz 0 użytkowników.